Zasady reklamacji
- Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom.
- W przypadku przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@mag-complex.pl - w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Kontakt”.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres mailowy oraz adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie.
- skan dowodu zakupu
- przedmiot reklamacji
- opis wady (możliwie zdjęcie wady)
W zależności od produktu
- wysyłamy serwis lub kuriera pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
- wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysłana jest na podany przez klienta adres email.
Zasady zwrotu produktu
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia.
Zwrot środków przez Sprzedającego nastąpi po otrzymaniu zwrotu towaru w stanie nie noszącym śladów użytkowania oraz bez uszkodzeń.
Kupujący zwraca towar we własnym zakresie oraz ponosi koszty jego zwrotu.
Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu.
Adres do korespondencji:
Mag-Complex
Mickiewicza 14a/1,
83-130 Pelplin
tel. : +48 533 451 444
e-mail: sklep@mag-complex.pl